منتدى الفجر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الفجر

منتدى الفجر مش هتقدر تسيب صلاة الفجر

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

آخر كلام ( عفركوش )

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hamodyat
عضو نشيط

عضو نشيط

آخر كلام ( عفركوش ) Empty
مُساهمةموضوع: آخر كلام ( عفركوش )   آخر كلام ( عفركوش ) Icon_minitimeالسبت 08 سبتمبر 2007, 12:26 am

يبدو أن عفركوش عفريت القمقم‏,‏ بتاع فيلم اسماعيل يس بتاع زمان‏,‏ أصبح هذه الأيام وسط وهج نار الأسعار الملهلبة التي تحرق كل شيء فقيرا‏,‏ فخرج من القمقم بعد طول تفكير وقال لنفسه أما أروح أبزنس مع حد من العفاريت الأشقية في وزارة من الوزارات وأطلع بقرشين قد كام مليون وأعيش مرتاح واللي يطق يطق وأكل لقمة‏..‏

قصدي مهلبية الماظية وشركسية‏..‏ فقال لنفسه آه مفيش غير عملية كبيرة‏,‏ قصدي ضربة العمر‏..‏ أيوه طلبة الثانوية العامة الناجحين وعددهم بالملايين‏..‏ فرصة أما أتفق مع احدي شركات المحمول وأحد العفاريت أو مجموعة منهم في الوزارة إياها ونحط في كل مظروف لأوراق الطلاب الناجحين علي مستوي مصر خط محمول ونضحك عليهم ونقولهم ده هدية مجانية عشان يتصلوا بيكم

ويقولوا لكم انتوا دخلتوا كلية إيه وناخد مبلغ 18 جنيه منهم ونحقق ضربة الملايين وكل واحد من العفاريت ياخد كام مليون وتنفض الحكاية ولامن شاف ولامن دري ونعيش ملوك زماننا‏.‏

وحتي المسئول الكبير أما طلع علي شاشة التليفزيون وسألوه قال استمارة النجاح والأوراق مجانية أما خط المحمول معرفش عنه حاجة‏..‏ هأهأ‏..‏ وحتي لم يعرف ايه اللي عمله سيادته‏..‏ هأهأ‏..‏ العفاريت قالت لبعضها بطل ضحك لحسن يسمعنا وأنت عارف ان الحيطان لها ودان وسلم لي علي الناس الغلابة‏.‏
mido_engineer2011
عضو ملكى

عضو ملكى
mido_engineer2011

محل الإقامة : egypt
الوظيفة : طالب بكلية الهندسة
المزاج : moderate

مُساهمةموضوع: رد: آخر كلام ( عفركوش )   آخر كلام ( عفركوش ) Icon_minitimeالسبت 08 سبتمبر 2007, 3:19 am

يا سلام عليك يا مستر......... مبدع والله
الموضوع رائع.....وعلى فكرة...
طبعا يا مستر لازم يتاجروا بطلاب الثانوية العامة....اصل هما مش عارفين ان الاهالى بيبيعوا اللى وراهم واللى قدامهم علشان يصرفوا على السنتين اليتم بتوع الثانوية العامة....
علشان كدة قالوا اشمعنى طلبة الثانوية العامة....هما احسن من الدكاترة والمدرسين اللى عملنالهم الكادر!!!!!!!!!!

اللى عايز يضحك يضحك......انا عايز اعيط!!!!!!!!!!!!
ولا حول ولا قوة الا بالله العلى العظيم
eng moh
عضو فعال

عضو فعال
eng moh

محل الإقامة : عالم تانى
الوظيفة : civil engineer
المزاج : يالا ماشية

مُساهمةموضوع: رد: آخر كلام ( عفركوش )   آخر كلام ( عفركوش ) Icon_minitimeالسبت 08 سبتمبر 2007, 1:51 pm

واللة يااستاذنا الموضوع زاد عن حدة اوى

وبقى شكلنا وحش ؟؟؟؟؟؟

بس انت باشا التغير هيجى لما كل واحد يبدئ بنفسةaffraid

آخر كلام ( عفركوش )
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-